21-10-2012

Essie Lapiz Of Luxury en Cascade Cool

Voor mijn verjaardag kreeg ik een cadeaubon voor de Etos, alleen wist ik nog totaal niet wat ik er graag van wilde kopen. Eenmaal in de Etos zelf keek ik naar het schap van Essie. Ja, dat wilde ik wel. Maar om nou €10,- uit te geven aan een nagellakje? Toen zag ik een perfect bordje staan: ''50% korting bij deze nagellaken''. Ik neem aan dat het er een aantal waren die uit de collectie gaan, maar dat weet ik niet zeker. En jaaa, toen kocht ik ze: Lapiz Of Luxury en Cascade Cool! Blij als een kind!

Essie nagellakjes staan bekend om het fijne kwastje. Of eigenlijk geen kwast-je, nee, eerder een huge maxibrush! Het lakt echt heel erg fijn, al moet ik bij mijn pinknagel wel een tikkeltje uitkijken.
De kwaliteit had ik alleen wel iets beter verwacht. Cascade Cool (de roze) dekte wel na twee lagen, maar Lapiz Of Luxury (de blauwe) was toen echt nog niet mooi. Vandaar dat ik voor deze foto bij beide lakjes drie laagjes heb gebruikt.

Essie nagellakjes kosten €10,- en zijn sinds kort te koop bij veel filialen van Etos.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...