24-07-2012

Tip: Wit onder neon!

Kennen jullie het? Een mooie neon nagellak kopen en dan vervolgens thuis worstelen met de dekking? Ik ken het in ieder geval wel! Neon is namelijk hartstikke mooi, maar ik draag het veel te weinig omdat ik het onhandig vind... daar heb ik iets op bedacht: witte nagellak eronder aanbrengen!

Een ander probleem met neons is dat ze nooit overkomen op de foto... tsja... da's vervelend maar we kunnen er even niets aan doen!
Ik gebruikte neons van W7 en Golden Rose. Mijn witte nagellak is van La Femme Beauty. De dop daarvan is behoorlijk gehavend, let er maar niet teveel op, haha! Je kan natuurlijk gewoon gebruiken wat je wil.
2 laagjes wit
1 laagje neon over wit
2 laagjes neon over wit
Zoals je ziet kunnen de roze en geel opzich ook al prima na één laagje, eenmaal aangebracht over de witte lak. De groene is gewoon wat transparanter. Maar twee laagjes, dat is véél beter dan normaal, waar ik vaak genoeg vijf laagjes neon aanbreng.

Wat zijn jullie aanraders qua neon?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...