24-03-2012

30 Days Nail Challenge - Day 3: Yellow Nails

Yay, gele nagellak! Gele nagels vind ik best leuk, zo kocht ik laatst een dupe van de bekende Chanel Mimosa: Catrice Birdy Reloaded. En vandaag heb ik 'm uitgeprobeerd, dus hierbij ook een korte review :-)


Ik heb véél foto's gemaakt trouwens, dus ik ga er ook niet teveel bij schrijven. 
Birdy Reloaded schijnt een exacte dupe te zijn, dus goed gedaan weer Catrice! Bij twee laagjes dekte 'ie wel, alleen ik was niet heel blij met het resultaat dus ik gebruikte nog een derde om 'm mooi glad te maken.
Er zit gouden shimmer in, zó mooi ^.^
Het kwastje is - zoals ook op de dop staat - vernieuwd. Hij is wat dikker geworden. Ik vond de oude kwastjes heel fijn, maar deze nog fijner! Het lakt echt heerlijk snel.
Morgen: Green Nails.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...